Powered By Blogger

niedziela, 28 listopada 2010

Christmas Craft Market - Ballinrobe

Minęło trochę czasu odkąd ostatnio coś tu napisałam, ale ostatnio brakowało mi nieco czasu na pisanie a to za sprawą zbliżających się świąt. W Irlandii tuż po Halloween rozpoczynają się przygotowania do Bożego Narodzenia, a co za tym idzie niemal co tydzień odbywają się świąteczne markety. Ja mimo, że bardzo bym chciała to nie mogę uczestniczyć we wszystkich ze względu na moją pracę.
Dziś jednak udało mi się wybrać na market w Ballinrobe. Mimo, że za oknem leży śnieg i temperatura nie zachęca do wyjścia z domu to jednak wiele osób odwiedziło market. Ja zaprezentowałam wyłącznie świąteczny asortyment. A to już to, co pokazałam.


Tak wyglądał mój stolik w połowie marketu.

Mija pierwsza szopka. Właściwie moje to tylko figurki, szopkę wykonał mój mąż.

Snowmans.





A co w tym roku ja dostanę od Mikołaja?


A to już inne bałwany.

Nie wyobrażam sobie świąt bez aniołów.


Bombki.

Jeśli jutro znajdę chwilkę zamieszczę jeszcze kilka zdjęć dekoracji świątecznych.

1 komentarz:

  1. Agnieszko, ten kawałek oferty, który już pokazałaś jest bardzo ciekawy, chciałam podkreślić , co mi się najbardziej podoba, ale nie mogę, bo wszystko jest śliczne!
    Pozdrawiam, u nas też zimowo.

    OdpowiedzUsuń