Powered By Blogger

czwartek, 2 grudnia 2010

Obiecane dekoracje

W niedzielę obiecała zamieścić na blogu więcej zdjęć z propozycjami dekoracji świątecznych. Chce wszystkich przeprosić, że w poniedziałek nie pojawiły się one, ale ostatnio prześladuje mnie pech. Najpierw synuś zalał mi laptopa, a dzień później moja dłoń uległa małemu wypadkowi i nie mogłam nic nią robić. Dziś jednak postanowiłam, że już najwyższy czas wywiązać się z obietnicy.
Tak jak obiecałam pokazuje inne wykonane ostatnio przeze mnie ozdoby:


Święty Mikołaj w wieńcu. Do tego kilka mniejszych dekoracji wykonanych w tym samym stylu.





Inna wersja Świętego Mikołaja.


Zrobiłam też świeczniki, ale zdjęcia nie są najlepszej jakości. Mam nadzieję, że coś na nich zobaczycie.


To na razie tyle. Jeśli do świąt zrodzi się coś  w mojej głowie na pewno się tym podzielę.

2 komentarze:

  1. Takie to wszystko śliczne, przykuwa wzrok, spod tych prac wyziera radość tworzenia?,Twój charakter?, czy dzieci cenzorują Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,za miłe słowa. staram się by kazda z mych prac była inna, a że w zyciu mamy wystarczająco dużo smutku więc moje figurki zwykle są uśmiechnięte.
    Jedynym recenzentem moich prac są moje dzieci. I musze przyznać,że nie wszystko im się podoba...:-)

    OdpowiedzUsuń