Powered By Blogger

poniedziałek, 20 grudnia 2010

W wolnej chwili

Od pewnego czasu trochę milczałam, ale nie jest to wynik tego, że zaprzestałam  lepić.Po prostu przedświąteczna krzątanina, atak arktycznych mrozów oraz zawirowania w pracy spowodowały, że nie miałam zbyt wiele czasu na lepienie.
Ostatnio pisałam o moim zleceniu na figurki dla dzieci autystycznych.Wówczas zapomniałam zrobić zdjęcia moich prac, ale okazało się, że jedna z przygotowanych figurek zaplątała się gdzieś w moich materiałach więc tej jednej mogłam zrobić zdjęcie. Oto ona:


Ta figurka nie trafiła do dzieci, gdyż po kilku testach uznałam, że jest zbyt mało stabilna i zbyt często się przewraca.Okazało się, że podstawa jest za mała.Większość z pozostałych figurek była wykonana z jednolitej bryły i miała podobną kolorystykę. Figurki były ciemne, z kolei dodatki jaskrawe.
W czasie mego milczenia powstała figurka urodzinowa. Ze względu na to, że nie miałam za bardzo pomysłu co by tu zrobić dla mojej siostrzenicy, tak więc zaczęłam lepić i powstała ta oto figurka. Po zakończeniu doszłam do wniosku, że tą swoją zadziornością przypomina trochę Aleksandrę.





Tak figurka prezentowała się z przodu, a tak z tyłu.





Ostatnio zabrałam się trochę, za robienie biżuterii. Wynikło to z tego, że postanowiłam zrobić taki prezent koleżance z pracy. W podobnym stylu powstało kilka takich samych naszyjników oraz para kolczyki.








To zdjęcie powyżej nie jest najlepszej jakości, ale mój aparat nie należy do zbyt profesjonalnych więc efekty czasami są takie jak widać.
To by było na tyle z ostatnich nowinek. Pewnie przed świętami nie uda mi się tutaj nic więcej napisać dlatego też wszystkim odwiedzającym mojego bloga życzę:
Zdrowych, pogodnych, pełnych rodzinnego ciepła 
Świąt Bożego Narodzenia!



 

 

1 komentarz:

  1. Świetne prace!, a biżuterią mnie totalnie zaskoczyłaś -pięknie się prezentuje!
    Agnieszko, wszystkiego, co najlepsze na te Święta życzę Tobie i Twojej rodzinie, miłej i ciepłej atmosfery przeżywania!
    Daniela

    OdpowiedzUsuń