Powered By Blogger

niedziela, 5 grudnia 2010

Niecodzienne zlecenie

Dziś nie będzie żadnych zdjęć, bo zapomniałam je zrobić. Za to będę tylko pisać. Jakieś dwa tygodnie temu dostałam sms od pani, którą zainteresowały moje figurki. Kobieta chciała bym zrobiła 10 malutkich figurek. Tak więc na spotkanie z nią wzięłam kilka moich małych prac, by sama mogła je zobaczyć i ocenić. Zawsze wydawało mi się, że moje figurki aniołów, misiów, dzieci są małe, a tu okazało się, że to są olbrzymy w porównaniu z tym czego oczekiwała ode mnie Loretta. Figurki, które miałam dla niej zrobić miały mieć nie wiecej niż 3 cm. Zastanawiacie się, co można takiego małego zrobić? Ja też się zastanawiałam, tym bardziej że figurki miały być mistyczne, czyli jakieś takie ufo-ludkowe. No cóż, postanowiłam spróbować.
Po dwóch dniach dostałam kolejne instrukcje, że powinny być w ciemnych kolorach i mieć niewiele szczegółów, gdyż będą one służyć dzieciom z autyzmem. Zawsze mi sie wydawało, ( z własnego doswiadczenia) że dzieci autystyczne łatwiej zainetesować czymś co ma żywe, kontrastujace kolory, a tu oczekiwano ode mnie czegoś wręcz odwrotnego.
Mając już wszystkie dane wzięłam się do roboty. I ku mojemu zdziwieniu  zadanie wcale nie okazało się takie trudne. W godzinę powstało 10 malusieńkich figurek o dziwnych kształtach, kolorach i szczegółach. A, że jestem ostatnio trochę zakręcona zapomniałam zrobić im zdjecia więc nie możecie ich zobaczyć i ocenić.
Na koniec mogę tylko dodać, że figurki spodobały się dzieciom, a ja mam kolejne zlecenie, tym razem mają to być postacie typu siłacze, w których jeden atakuje drugiego oraz coś na wzór puzzle gdzie jedna figurka będzie łączyć się z drugą, ale nie może już połączy się z trzecią. Wciąż myśle co by to mogło być...
Jeśli tym razem nie zapomnę, to pokażę efekt końcowy.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych mojego bloga!

3 komentarze:

  1. Chętnie bym na nie zerknęła, powiem,że czytając tekst również mocno się zdziwiłam , ale usłyszałam kiedyś , że świat dzieci autystycznych pozbawiony jest kolorów, ktoś zadecydował, że takie figurki będą lepsze. Życzę dużo owocnych zleceń .Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi,,,NiGood Information.Thanks
    http://moneydream24.blogspot.com/p/non-bidding-work-for-all.html

    OdpowiedzUsuń