Powered By Blogger

piątek, 18 lutego 2011

Szkolenia i pokazy

W ostatnim poście wspomniałam o moim projekcie rozreklamowania modelowania z mas polymerowych. W związku z tym powstały ulotki, na których piszę co ja sama robię oraz o kursach i pokazach jakie prowadzę ( w niektórych przypadkach jakie zamierzam prowadzić). Zdaję sobie sprawę, że większość ludzi odwiedzających mojego bloga to osoby mieszkające w Polsce i to co teraz będę pisać w nijaki sposób będzie ich dotyczyć.
Pierwszą moją propozycją jest całoroczna klasa, która prowadzona będzie w The Mood Gallery w Castlebar. Pierwsze zajęcia odbędą się w drugiej połowie marca i w zależności od zainteresowania będą odbywać się pewnie co dwa tygodnie.
W najbliższym czasie a dokładnie 13 marca prowadzić będę całodzienne zajęcia z robienia biżuterii w An Siopa Bui w Spiddal. Dla osób, które mieszkają w Irlandii i chciałyby spróbować swoich sił w klejeniu dodam, że An Siopa Bui mieści się w Craft Centre zaraz na początku Spiddal wjeżdżając od strony Galway.
Kolejnym miejscem gdzie będzie promować modelowanie będzie Spring Craft Extravaganza, która odbędzie się 9 i 10 kwietnia w Carlton Hotel w Galway. W pierwszy dzień poprowadzę zajęcia z modelowania z Fimo, a drugiego dnia podczas pokazu będzie można zobaczyć jak powstają moje prace.
Nie ukrywam, że wszystkie te kursy i pokazy nie miałyby miejsca gdyby nie życzliwość Nory z Mendal's Art Shop i Kerry z An Siopa Bui, które bardzo mi pomagają w realizacji moich projektów.
Co do kolejnych kursów i pokazów z pewnością napiszę jak wszystko zostanie do końca uzgodnione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz