Powered By Blogger

niedziela, 26 września 2010

Targi Rękodzieła Artystycznego

Dziś chcę podzielić się nowym przedsięwzięciem, które będzie miało miejsce w sobotę 2 października w Irlandii. Polska społeczność na Zielonej Wyspie stara się promować polskie tradycje,obyczaje, jak również sztukę nie tylko wśród Polonii, ale także w środowisku irlandzkim. I tak co roku w Limerick odbywa się Festiwal Sztuki Polskiej.W tym roku jest jego czwarta edycja. Oprócz prac malarskich, plastycznych, rzeźbiarskich, fotografii i muzyki, w tym roku po raz pierwszy odbędą się Targi Rękodzieła Artystycznego.
Ja na tych targach postanowiłam pokazać moje prace z modeliny, jak również zaprezentować prace mojej znajomej, a dokładnie jej haftowane kartki i inne małe cuda.
W związku z tym ostatnie dni poświęciłam na bardziej intensywną pracę.W tym czasie powstały figurki, świeczniki, oraz ozdobne doniczki. Starym zwyczajem pokażę tylko kilka z nich.

Ta praca poniżej powstała nieco wcześniej  na specjalne zamówienie i z tego co wiem była prezentem urodzinowym.


A to ten sam świecznik tylko pokazany z różnych stron.

Teraz pokażę  już tylko wybrane prace, które chce zaprezentować na targach.


Dwaj mali przyjaciele.














  A to inne propozycje wykorzysta mas do modelowania.









Do targów pozostał jeszcze tydzień i w tym czasie pewnie powstanie  jeszcze kilka innych rzeczy, które będę mogła zaprezentować. Wszystkich, którzy mają taką możliwość zapraszam 2 października do Georgian House, No 2 Pery Square w Limerick na targi, które będą trwać od godz 12 do 18.

2 komentarze:

  1. Miałam już wcześniej napisać, ale że ze mnie komputerowa gapka, więc piszę dziś - przepiękne jest to naczynie, aż nie do uwierzenia,że to masa, nie wspominając już o Twoich art zdolnościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uznanie! Masa jest naprawdę świetna i daje fajne efekty, co do zdolności to tutaj bym polemizowała.:)

    OdpowiedzUsuń